2 vjet më parë

Pa një webfaqe, ju po humbisni para

Planifikim dhe Strategji
Pa një webfaqe, ju po humbisni para

Është e habitshme se sa biznese të vogla ende nuk kanë arritur të kenë një faqe interneti.

Duke bërë një studim të shpejtë, ne kuptojmë që:

Jeni të kënaqur me rezultatet apo keni një faqe në rrjetet sociale dhe nuk i keni dhënë asnjëherë rëndësinë e duhur.

Por, a e keni menduar se duke anashkaluar faqen e internetit, ju po humbisni klientë të mundshëm?

Edhe pse keni humbur kohë duke krijuar fqen tuaj në Facebook apo duke publikuar produktet ose shërbimet tuaja në Instagram etj, përsëri ju po humbisni klientë të rinj. Le të hedhim një vështrim mbi arsyet pse një faqe në internet mund të bëhet partneri juaj më i mirë i biznesit.

A nuk është e mjaftueshme një faqe në rrjetet sociale?

Kur filloni për herë të parë biznesin tuaj, ju mendoni se kohën e keni shumë të kufizuar për të krijuar një faqe në internet apo pse të paguani një shërbim të tille kur rrjetet sociale ofrojnë pak a shumë një menyrë reklamimi, kështu që ju mendoni të hapni një faqe në Facebook, Instagram etj, ose drejtoni shitjet tuaja përmes Ebay. Por kjo ka një numër të madh të metash:

Ju nuk e kontrolloni dot platformën ose përmbajtjen tuaj.

Ju duhet të krijoni informacionin tuaj në përputhje me platformën apo menyrën e saj të operimit.

Shitja mund të jetë e ndërlikuar në faqet e palëve të treta.

Përpos faqeve të dedikuara të blerjeve si Ebay, mund të jetë e vështirë të shndërrosh një vizitor të interesuar në një klient pasi është e vështirë të përfshish butona “blej tani” ose mundësi të tjera për të bërë një shitje.

Kërkimi është i vështirë.

Pa një faqe në internet, njerëzit mund të mos jenë në gjendje të gjejnë biznesin tuaj. Rrjetet sociale dhe platformat e blerjeve kanë motorë efektivë kërkimi të brendshëm, por përmbajtja e tyre nuk shfaqet gjithmonë në Google (klientët mund të mos jenë përdorues të rrjeteve sociale dhe nuk kan akses për ti parë ato).

Ju jeni në mëshirën e politikave të një kompanie tjetër.

Çdo platformë kufizon llojin e përmbajtjes që mund të ngarkoni dhe mënyrën se si mund t’ia dorëzoni atë klientëve potencialë. Ata madje mund t’ju tarifojnë thjesht për t’i bërë njerëzit ta shohin atë.

Ju jeni thjesht një profil tjetër.

Kur mbështeteni në rrjetet sociale dhe platformat e shitjeve, mund të jetë shumë e vështirë të dalloheni. Me një faqe në internet, ju mund të përfshini informacione personale për veten tuaj dhe historinë e kompanisë tuaj. Mbi të gjitha, ju mund të përshtatni mesazhet dhe modelin për të pasqyruar personalitetin dhe vlerat tuaja.

Klientët mund të mos jenë pjesë e tyre.

Edhe pse pjesa më e madhe e popullsisë tashmë është e regjistruar apo përdor rrjetet sociale, mund të ndodhë që një pjesë e tyre të mos ketë një llogari në rrjetet sociale dhe kshtu të mos ketë mundësi të njihet me ju apo shërbimet tuaja.

Analizat janë të pamjaftueshme.

Ndërsa disa platforma ju japin analitikë bazë, është shumë e vështirë të matni shndërrimet nga pikëpamjet në shitje.

Njerëzit mund të mos e marrin seriozisht biznesin tuaj.

Njerëzit presin që bizneset të kenë një faqe në internet ku ata mund të mësojnë më shumë, t’ju kontaktojnë ose të blejnë produktet tuaja. Sipas Shoqatës Amerikane të Tregut , mbi gjysma e konsumatorëve kërkojnë një faqe në internet për të mësuar më shumë rreth një marke.

Sipërmarrësi dixhital Tim W. Knox argumenton se çdo biznes, pavarësisht nga madhësia, ka nevojë për një faqe në internet. Siç vëren ai, “me një faqe të mirë-dizajnuar, funksionimi juaj i vogël mund të projektojë imazhin dhe profesionalizmin e një kompanie shumë më të madhe”. Ai vazhdon duke thënë se pa një faqe në internet, ju po humbisni klientë nga konkurentët tuaj.

Llojet e ndryshme të faqeve të internetit

Në varësi të biznesit tuaj, ekzistojnë një numër formatesh të ndryshme dhe llojeve kryesore të faqeve të internetit. Vlen të merrni parasysh disa nga opsionet e mëposhtme para se të zhyteni.

Faqja në formë kartvizite.

Këto zakonisht janë faqe me një faqe që përfshijnë informacionin e biznesit tuaj, profilet e rrjeteve sociale dhe informacionet e kontaktit. Ndërsa ato mund të mos shndërrohen në shitje, këto lloje faqesh janë një pikë e mirë fillestare për të ndihmuar njerëzit të dinë se ku t’ju gjejnë. Sigurohuni që të merrni një domain (emer) të shkurtër dhe të paharrueshëm si psh: biznesijuaj.com.

Uebfaqja në formën e broshurës.

Më komplekse se sa një faqe e kartvizitës, kjo do t’ju lejojë të shpjegoni ofertat tuaja në pak më shumë detaje. Mbetet përsëri një faqe themelore informuese, por në krahasim me një broshurë të shtypur në letër, ju këtu mund ta azhornoni lehtësisht me informacione të reja dhe ndryshoni përmbajtjen.

Faqja e portofolit.

Ky është një mundësi e shkëlqyer për profesionistët e pavarur, artistët, fotografët dhe shkrimtarët të cilët kanë nevojë të tregojnë gamën dhe cilësinë e punës së tyre. Zakonisht, këto faqe kanë shembuj pune, letra kredenciale, dëshmi dhe informacione për kontakt të gjetura lehtë.

Faqja / produkti / tregtia elektronike.

Këto faqe mund të jenë aq të thjeshta ose aq komplekse sa ju nevojiten disa njerëz krijojnë faqet e uljes me një faqe për të shitur një libër me një klikim të një butoni. Të tjerët mund të shesin qindra ose mijëra produkte të ndryshme. Ka platforma dhe shtojca të tregtisë elektronike që ju ndihmojnë të menaxhoni shitjet dhe mund të llogaritin automatikisht taksat dhe transportin. Disa madje krijojnë etiketa postare për ju!

Anëtarësimi / faqja e Forumit.

Këto faqe janë ideale për të kultivuar adhuruesit tuaj ose bazën e klientëve. Njerëzit mund t’i bëjnë pyetje njëri-tjetrit, të japin këshilla dhe të ndajnë përvoja. Ky është një mundësi e shkëlqyeshme nëse keni një lojë video, podcast ose produkt tjetër për të cilin njerëzit duan të flasin.

Blog ose faqe në media.

Kur keni shumë për të thënë ose dëshironi të ndani rregullisht përmbajtje të re, kjo lloj faqeje funksionon më mirë. Ju mund të ndani histori, receta, video dhe përmbajtje tjetër. Ajo përmbajtje do jetojë në faqen tuaj, është e përhershme, e kërkueshme dhe mund të lidhet nga kanalet tuaja të rrjeteve sociale.

Përfitimet

Ju mund të krijoni një faqe në internet dhe të filloni të korrni përfitimet për biznesin tuaj në moment. Disa nga fitimet e menjëhershme që do të shihni nga krijimi i faqes në internet janë:

Të gjitha informacionet thelbësore të biznesit tuaj janë në një vend.

Ju dëshironi ta bëni më të lehtë për klientët tuaj për t’ju gjetur dhe për të ditur të kontaktoni. Në varësi të llojit të biznesit që operoni, mund të përfshini vendndodhjen e biznesit tuaj, orët dhe një adresë telefoni ose emaili. Restorantet mund të përfshijnë menu. Mjekët mund të përfshijnë strukturat bazë të tarifave dhe informacionin e sigurimeve. Një krijues faqesh në internet mund të rendisë çmimet e tyre dhe një formë kontakti.

Ju jep mundësi të lira marketingu.

Klienti juaj i ardhshëm mund t’ju gjejë duke kërkuar në Google. Ju do të jeni në gjendje të përfshini faqen tuaj të internetit në të gjitha platformat e tjera të marketingut, duke përfshirë reklamat në internet ose të printuara, radio, rrjete sociale dhe kartëvizita.

Ju lejon të komunikoni me konsumatorët dhe klientët.

Ju mund të ndani azhornime në faqen tuaj të internetit, përfshirë shitjet ose ofertat speciale dhe produktet e reja. Nëse krijoni një blog, mund të ndani lajmet e industrisë, praktikat më të mira, historitë e klientëve dhe më shumë. Ju mund të krijoni një FAQ (faqe me përgjigje të pyetjeve të shpeshta), udhëzime, politika ose sugjerime dhe truke në faqen tuaj të internetit, duke zvogëluar nevojën që klientët juaj të ju telefonojnë ose t’ju dërgojë me email pyetje të shpeshta.

Bëni shitje direkte.

Pavarësisht nëse shisni një produkt apo ofroni një shërbim, mund të bëni shitje përmes faqes tuaj të internetit. Ju mund të kontrolloni se si shfaqen produktet dhe përshkrimet tuaja dhe si të organizoni transportin. Në varësi të nevojave tuaja dhe buxhetit tuaj, ju mund të filloni me një buton të thjeshtë PayPal, ose mund ta vendosni të gjithë katalogun tuaj në faqen tuaj të internetit. Nëse ofroni shërbime, një uebfaqe ju lejon të vendosni një sistem planifikimi dhe pagesë për konsultimin me pagesë të shërbimit apo videos suaj në webinar.

Shumë biznese zgjedhin të bëjnë edhe më shumë me faqet e tyre të internetit, duke i lejuar ata të zgjerojnë shtrirjen e tyre dhe të sjellin klientë të rinj. Ajo që doni të përfshini në faqen tuaj të internetit është e kufizuar vetëm nga imagjinata juaj. Bëni biznesin tuaj të dallojë në mënyrë që klientët tuaj të dinë se janë në duar të sigurta.

A jeni gati të merrni një vendim?

Për të ndërtuar një faqe interneti profesionale, duhet të njiheni me një staf profesional. Almax.al ofron një shumëllojshmëri planesh që do të përshtaten për çdo kërkesë tuajen. Kemi staf të shërbimit ndaj klientit i cili do të t’ju përgjigjet të gjitha pyetjeve tuaja. Kontakto TANI!